Julavslutning 21 december, 2010Sara Rosenberg 1 kommentar Ja, ska det va, så ska det va – nu åker jag på julavslutning med eleverna på jobbet:
Snyggaste Tomtemor i stan.
Ha en bra julvecka kram.