Maya hade ju till läxa att rita av sitt rum tills idag – hon passade även på att rita mitt och J:s sovrum. Eftersom vi har stor säng behövde hon extra stort papper.
Jag har en förmåg att lägga mina kläder utanför garderoben istället för i garderoben – det får jag ofta höra; “men mamma, har du inte städat på golvet!?” brukar hon säga …
Så den hade hon minsann inte missat!
Det är underbart att se hur barn uppfattar sin omgivning!!
