WTF

Tankar och känslor har snurrat som en karusell idag så jag tackade inte nej till ett glas vin (som blev två glas) när jag fick middag hos min käre far och Ewa.  Kändes alldels för gött må jag säga – så nu känns livet bra igen 😛 men fortfarande mkt som snurrar i huvet dock…och man tar aldrig vettiga beslut med alkohol i kroppen – besluten får jag ta en annan dag – orkar inte tänka mer på vissa saker ikväll……….

Om ingen var bitter, aggressiv eller hatisk – fatta vilken härlig värld vi skulle leva i då!!

Är såååå trött o less på all skit som finns i världen och på människor som inte verkar ha annat än iskallt blod i ådrorna; känslolösa egoister.

Klart man ska vara egoist, men på rätt sätt! som att ta hand om sig själv, tycka om sig själv = om DU mår bra, mår andra runtomkring dig bra osv. MEN inte genom att vara känslokall och såra – nä, fy fan! Men WTF! Kärlek till alla, eller hur!?

SÅ här skickar jag ut en stoooor dos med kärlek till de som aldrig verkar få någon!!! Slit den med hälsan!

Love, peace and rockenroll to ya all!

Sara Rosenberg

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *