Nä, nu är det fan dags att ut o resa känner jag. Senast jag var utomlands var sommarn 2003 – när jag bodde i Stockholm reste jag utomlands 2-3 ggr per år. Kände bara att jag vill bort från alla måsten i den här materiella världen vi lever vi – läste Nettans blogg (http://olofssonsliv.blogg.se/) och hon lurade in mig på detta tv-program http://svtplay.se/t/113618/den_stora_resan så nu vill man bara bort, bort, bort o se något nytt och bara hitta den där känslan av att bara va – den finns alltid där när jag reser – men ack så svårt det är att hitta den här hemma…
