
Hej på er!
Jag började min lördag med att åka hem till en god vän som har gått make-up kurs och behövde praktisera inför ett praktiskt prov. Hon sminkade mig i en vardags makeup – Visst ser jag fräsch ut!?
Sen handlade jag och åkte hem och lagade lunch – en barnvänlig köttfärssås som jag fått tips om via http://emeliepernille.blogg.se/
Tror ni ungen ville ha eller? Noop… Men gott va det tyckte jag o J! Tack för tipset!
Snart ska J åka iväg – Jag o Maya ska vara hemma själva tills i morgon. Å va mysigt vi ska ha. Och jag har fått motivationen tillbaka som var som bortblåst häromdagen; lagat hemlagad god mat i tre dagar i sträck nu, städar för fullt – har sagt i över en vecka att jag vill hänga upp nya gardiner, men helt enkelt inte orkat…
I morgon ska vi ut i skogen o ta med oss fika! Ska bli skönt att komma ut i naturen lite.
Igår va vi till J:s farmor på middag. De har världens sötaste vovve som heter Mini. Han har en skön stil när han ligger ner, eller vad tycker ni?
Vi svängde även förbi färgbutiken och kollade på färg till köket. Det får bli Antikvita luckor – Å, det kommer bli så snyggt!!!!
Kram på er!

Du ser super fräsch ut:)