God förmiddag…

  Oj, skulle bara gå upp och vakna till lite grann när jag varit ner med Maya i morse vid halvnio – vaknade 10:55!! Flög upp kan jag säga – Men alltså, Maya brukar alltid ropa att hon är hungrig efter en stund men inte idag, ha ha… Nä, hon satt här nere o kollade tv….

Sitter o fnurrar på vad vi ska göra idag…

Ha det bra alla! puss o kram

Sara Rosenberg

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *