EMD fan?
För ngn månad sedan hörde jag en underbar cover på radio; typ bättre än orginalet tyckte jag. Jag hade verkligen ingen aning om vem som sjöng den.Förra veckan körde jag igång radion innan jag skulle börja med middan … “bla,… Fortsätt läsa
För ngn månad sedan hörde jag en underbar cover på radio; typ bättre än orginalet tyckte jag. Jag hade verkligen ingen aning om vem som sjöng den.Förra veckan körde jag igång radion innan jag skulle börja med middan … “bla,… Fortsätt läsa
Ja, men skål då för att denna vecka FINALLY är över!! – Har jobbat mer än övertid – SKÅL! – Maya kallade mig för KROCKMÄSTARN idag – jag ska nog inte köra en viss bil nå mer tror jag http://sararos.blogg.se/2010/february/felparkerat.html#comment … Fortsätt läsa
I går såg jag denna film – den gick på SF-kanalen: Mycket bra film om kärlek, föräldraskap och vänsterprassel tycker jag …
Jag må vara duktig och tyda andras målningar – men mina egna är det sämre med …. Snygg målarhörna va?! Vill ha ett rum där jag kan ha färger framme hela tiden – får väl se om jag ordnar med… Fortsätt läsa
Maya sitter och ritar i sitt block … undra vad hon ritar …. “Ser ni inte – ha ha, det är ju korvar! Min korv pappa – he he”
I need a radical, and of course a positive, change in my life …