Magisk afton
Fick gå omkring i Lias underbara trädgård igår och plocka hem lite örter – Tusen tack bästa Lia! Hennes trädgård är helt magisk – speciella energier där! Det bjöds även på grillat – mumsigt värre! OCH fika efteråt!
Fick gå omkring i Lias underbara trädgård igår och plocka hem lite örter – Tusen tack bästa Lia! Hennes trädgård är helt magisk – speciella energier där! Det bjöds även på grillat – mumsigt värre! OCH fika efteråt!
Ja, jag har semester från blogg och facebook o allt vad det heter – det finns roligare saker att göra när man är ledig …
Det är ju inte precis så jag har något att klaga på …
Tack för en rolig dag och kväll!
Idag skulle vi till stranden, men först åkte vi till mamma för lite lunch och umgänge. Maya lekte med sina dockor som hon har hos mormor och läste saga för dem: Det kom alldeles för mkt stackmoln för att bada… Fortsätt läsa
Dagens frukost – av den enkla anledningen att vi skulle vara på sjukhuset senast kl 9 och vi sover vanligtvis till minst halv nio nu på sommarlovet – så vi klev upp och åkte iväg till provtagningen och sen blev… Fortsätt läsa