Bröllop, hus o barn nr 2
Igår när vi satt vid middagsbordet frågade Maya “när ska ni gifta er?” – Ja, det undrar jag oxå; fråga pappa, sa jag då …. Alltså ibland vill man ju allt det där – stort hus, fler barn, bröllop och… Fortsätt läsa
Igår när vi satt vid middagsbordet frågade Maya “när ska ni gifta er?” – Ja, det undrar jag oxå; fråga pappa, sa jag då …. Alltså ibland vill man ju allt det där – stort hus, fler barn, bröllop och… Fortsätt läsa
Händer inte så mkt här just nu – legat helt däckad i sängen söndag o fram tills nu. Får se hur det går i morgon. Kanske att det funkar med kaffe o panodil för att ta sig till jobbet –… Fortsätt läsa
Även om man tycker att livet kan kännas orättvist emellanåt så har man det rätt bra ändå. Jag har en rätt tuff och jobbig period i mitt liv just nu pga av många olika faktorer, men när man hamnar på… Fortsätt läsa
Legat i sängen i två dagar – tack o lov var det ingen halsfluss den här gången, vilket jag var rädd för igår morse när halsen kändes svullen o öm. Däremot har jag snart tappat rösten, men det gör inget.… Fortsätt läsa
Har nu funderat sen i morse vad universum har för plan åt mig emellanåt; blev erbjuden massa jobb i fredags för att sen vakna upp idag och känna mig väldigt förkyld och ont i halsen. Det har jag verkligen inte… Fortsätt läsa
Mormor fyllde år igår – det har Maya förberett genom att göra paket varje dag i flera dagar. Bland annat har hon bakat “barnens drömmar“, köpt en korg o lagt kakorna i: Igår fick jag en förfrågan om jag ville… Fortsätt läsa
Tore fick inte stånd längre. Doktorn sa: Det är ingen fara det här löser vi! Han opererade in en skena i fruns mus och en magnet i Tores snopp. Det funkade skit bra, snoppen drogs dit. Efter några veckor träffade… Fortsätt läsa
F-n alltså, jag har blivit sockerberoende på RIKTIGT – går runt o är sur som ättika o tar en godis som fanns kvar från helgen; ett skönt, härligt lugn sprider sig i kroppen – KATASTROF!! Men ja, tur att jag… Fortsätt läsa
Maya planerar sitt 5-årskalas för fullt och ska tydligen ha en Pinata på sitt kalas… Vad hände med Fiskdamm? (bild från partytajm.se) Hon säger att det är “hur lätt som helst” att göra en egen – för hon vet hur man… Fortsätt läsa
Idag är en sån där dag som känns seg, vill bara vara ensam, sova, vila, läsa… Får för mig att jag ska kolla på gamla kort – alltid lika skoj. Men samtidigt så är det ofta gamla känslor som kommer… Fortsätt läsa