Lördag
Hej på er! Jag började min lördag med att åka hem till en god vän som har gått make-up kurs och behövde praktisera inför ett praktiskt prov. Hon sminkade mig i en vardags makeup – Visst ser jag fräsch ut!?… Fortsätt läsa
Hej på er! Jag började min lördag med att åka hem till en god vän som har gått make-up kurs och behövde praktisera inför ett praktiskt prov. Hon sminkade mig i en vardags makeup – Visst ser jag fräsch ut!?… Fortsätt läsa
Jag vet att vissa anser att det bara är strunt och löjligt, men jag tycker faktiskt att det skoj – det gör livet lite mer spännande liksom. Speciellt om man känner sig lite nere – man får hoppet tillbaka många… Fortsätt läsa
Här kommer lite mer bilder från Artistjakten och Café Opera: Jag myser i en skön fotölj m ett glas rött i handen Syrran får i sig lite skumpa…Drickat var uppdukat vid bordet i fall man av någon anledning skulle bli törstig….Blev lite… Fortsätt läsa
Inte riktigt på humör den här veckan helt enkelt… kanske kommer ngt roligt blogginlägg framöver…. alldeles för mkt projekt o tankar som snurrar i huvudet på mig just nu. Mycket som händer – bara positivt men allt har liksom gått… Fortsätt läsa
Super trevlig fotograf som va fram och fota oss. www.finest.se Hinner inte skriva mer nu – dags att mysa m min älskade Maya!!
Sabri och Adam. Sabri va först ut och va grym och fick mega bra kritik av Juryn! Men det räkte tyvärr inte hela vägen – men han kommer gå långt inom musiken ändå, det är jag säker på! Goooo Sabri!!… Fortsätt läsa
Min fina familj vinkade av mig på tåget i går morse – saknade de innan tåget ens hade åkt 🙁 MEN nu ska jag försöka ha roligt här i stan – jag o syrran håller på att göra oss klara… Fortsätt läsa
Ja, det är jag! Grymt imponerad av mig själv och min packning! Jag har lyckats packa light för TVÅ nätter OCH fest – får väl se om jag står o kliar mig i skallen o undrar “hur tänkte jag egentligen”… Fortsätt läsa
Igår tyckte jag så synd om mig själv eftersom jag trodde att jag höll på att få svininfluensan – ont i halsen, ont i huvudet, kände mig febrig och som att jag var på väg att bli super sjuk –… Fortsätt läsa
Å, min söta unge!! Vet ni vad hon sa till mig i morse!?!? “Jag är så lycklig som har den här familjen” – underbara Maya!! Jag blev alldeles rörd – hon har ju sagt i flera år att hon älsklar… Fortsätt läsa