En man som gillar mus
Och av detta blev han ett med halva sverige typ … inklusive min dotter som poppar Jean Banan på högsta volym och skakar rumpa för fullt …
Och av detta blev han ett med halva sverige typ … inklusive min dotter som poppar Jean Banan på högsta volym och skakar rumpa för fullt …
Sitter här och har kollat på Ensam Mamma Söker – de sista avsnitten. Har inte alls följt det under hösten; jag tycker att detta program är väldigt odd och svårt att förstå sig på. Kan det vara så att det… Fortsätt läsa
Jag vet inte hur det är för er, men JAG får iaf MASSOR av julklappar från TOMTEN varje Jul; “God Jul Sara Önskar Tomten” står det på Julklapparna under granen och jag blir alltid lika glad för varje paket som… Fortsätt läsa
Jag har haft lite svårt att vänja mig vid att min dotter blivit så stor att hon ofta springer raka vägen hem till ngn av grannkompisarna när hon kommer hem från dagis inklusive helgerna – jag har vankat av och an… Fortsätt läsa
Ordet Förlåt På min dotters dagis har några barn gjort Vänskapshjärtan och hängt i en monter. De har även fått berätta hur de tycker att en bra vän ska vara. Här är svaren: En bra vän ska: – Leka med alla –… Fortsätt läsa
Till min underbara ängel Pia som bor i Himlen nu – Den här har vi skrattat åt många gånger:
Går hemma i pyamas. Ute är det snöstorm. Inte nog med att jag proppat min kropp full med smärtstillande och inflamationshämmande piller, som sedan ledde till magkatarrssymton då pillrena är magsårsframkallande vilket gjorde att jag fick utöka med lite Omeprazol, så… Fortsätt läsa
“Du är snart frisk mamma – jag looovar! Jag känner det liksom in kroppen” Ja, jag hoppas verkligen att det stämmer!! Här är en till teckning att bli glad av: “Jag har målat mig själv som ett troll, ha ha”… Fortsätt läsa
HUR ska jag kunna bestämma mig för hur det nya sovrummet ska se ut!? Finns ju så mkt färger och teman … Lantligt!? Under havet kanske? Eller kanske lite små porrig bordellkänsla!?
Skön låt, nice video – attityd! Lyssna och njut – ni som vill skakar på rumpan – men det kan inte jag idag iaf; jag skakar mest pillerburkar den här veckan. Legat sömnlös i nga nätter pga inflamerade ryggmuskler TROTS värktabletter… Fortsätt läsa