Händer. Inte. Mycket.
Nä, inte so much att blogga om direkt. Har varit på Yoga idag om ngn är intresserad av att veta vad jag gjort en lördag. Jag vet inte om jag ska tycka att det är fascinerande eller tragiskt att en… Fortsätt läsa
Nä, inte so much att blogga om direkt. Har varit på Yoga idag om ngn är intresserad av att veta vad jag gjort en lördag. Jag vet inte om jag ska tycka att det är fascinerande eller tragiskt att en… Fortsätt läsa
Jag försöker att hitta saker att skratta åt varje dag – min själ mår bra av det.Den här historien hittade jag häromdagen; den blev jag glad av! Ett plan hade kraschat och alla överlevande, en grupp tyskar, några engelsmän och… Fortsätt läsa
Kanske är det ngt onormalt med mig, men jag blir faktiskt lycklig av att shoppa rengöringsmedel, duschgrejjer, tvättmedel osv – det luktar så gott och när man använder det blir allt så rent – jag får sån inspiration till att… Fortsätt läsa
Jag hade knappt hört orginalet när jag sedan får syn på denna video – gissa om jag endast ser detta framför mig när jag hör låten på radio … Så om ni undrar varför jag sitter o skrattar för mig… Fortsätt läsa
Titta vikket fint äpple! … i alla fall med tanke på att vi hittade det i strandväskan från i somras …. nej, inte ens mjukt var det … *vad fan sprutar de ner frukten med egentligen?*
Maya testar webcameran på nya mini
Maya hade ju till läxa att rita av sitt rum tills idag – hon passade även på att rita mitt och J:s sovrum. Eftersom vi har stor säng behövde hon extra stort papper. Jag har en förmåg att lägga mina kläder… Fortsätt läsa
Cyklade till jobbet i morse – grymt skönt; kallt och jävligt så det bet i kinderna; det gillas skarpt!Det var fantstiskt vackert när jag cyklade över bron: Men självklart syns inte dimman så bra som jag ville eftersom jag har like… Fortsätt läsa
Idag gjorde jag middag av det som fanns hemma – och det blev rena rama lyx-mumsfilibabba-maten!! I frysen fanns: laxfilébroccoliskalade räkor I kylskåpet fanns en creme fraich och sen hade jag några perfekt mogna avocados! In i ugnen med laxen,… Fortsätt läsa
Ja, jag må vara andlig och Reiki-master och duktig på att meditera (emellanåt iaf … ) MEN jag har ett DILEMMA!! Jag har supersvårt för att leva HÄR och NU! Jag är väldigt duktig på att påminna mina klienter om… Fortsätt läsa