Kreativt värre
Häromdagen kom min kära mor hit med mina gamla Barbiesaker – två kartonger! Snacka om nostalgi – J undrade om det var barnet eller mamman som hade roligast? … Dock fanns inte Barbiehuset kvar som jag hade – som min… Fortsätt läsa
Nice!
Jag skrev om denna bok tidigare: http://sararos.blogg.se/2010/may/lyckan-karleken-och-meningen-med-livet.html#comment Nog för att jag blir lite less på alla dessa “hitta-sig-själv-livsrese-böckerna” så skriver Gilbert på ett roligt sätt; hon är ju författare sedan tidigare, vilket gör att boken faktiskt är bra; trots att… Fortsätt läsa
Underbara Loppisfynd!!
Ett gulligt bord – 10 kr Mormors gamla golvljusstake! Världens snyggaste golvlampa!! 25 kr! Jag vill ha fler av dessa unika lampor!! Säg till om ni vet vart det finns! Mormors gamla skor – knappt använda! Bra att ha när… Fortsätt läsa
Totalt amazing art
Friday Fun
Idag känns livet lättare och roligare än vad den gjorde för en vecka sen – idag har jag bara massa skoj att skåla för!! – Gubben på systemet var verkligen väldigt osäker på om jag hade åldern inne när jag… Fortsätt läsa
Underbara Ledighet
Idag har jag mest varit LEDIG – guuu så skönt!! Jag har legat i sängen o läst! Jag har inte läst en enda bok under sommarn – mitt huvud har inte orkat. MEN nu har jag hittat ngt väldigt fascinerande… Fortsätt läsa
EMD fan?
För ngn månad sedan hörde jag en underbar cover på radio; typ bättre än orginalet tyckte jag. Jag hade verkligen ingen aning om vem som sjöng den.Förra veckan körde jag igång radion innan jag skulle börja med middan … “bla,… Fortsätt läsa
