Äntligen!
Promenad på grusig asfalt – me like!
Promenad på grusig asfalt – me like!
Å, vad det börjar klia i fingrarna nu – har kommit på en underbar idé till en tavla – men när ska jag ha tid!?!?
Sitter o skrattar gott – alltså jag gillar verkligen Svenska Hollywoodfruar; de är ju för härliga! Så gulligt med Maria Montasamis mamma – de pratar ju likadant och sen marias underbara kommentarer: “Hon har konserverats bra” som en kommentar till… Fortsätt läsa
Min söta unge! Snart får jag åka o hämta henne på dagis: En kurskamrat till mig har fått en plats på Grys plan till Kanarieöarna – Å, va skönt för henne!! Jag vill oxå, men i år sitter jag mest… Fortsätt läsa
Läser denna bok och känner mig otroligt inspirerad till livet:
Min söta unge har en tendens att vakna när det blivit ljust ute. Det vill säga att hon sov till ca 08:30-9 under det mörka vinter halvåret och nu vaknar hon väl senast 06:30 – “mamma, dags o vakna, det… Fortsätt läsa
Jag har fått en ny last: Så sjukt gott – det går inte att sluta äta när man väl börjat ….
Ja, sol både ute o inne i dag; i alla fall på LOTUS beachen, knappt så man kunde ha ögonen öppna 😛
Ja, nu har ännu en vecka svept förbi och jag har endast FYRA dagar kvar av min praktik – obeskrivligt skönt! I natt har jag varit vaken i nästan 2 timmar med Maya som plötsligt fick feber – det kändes på… Fortsätt läsa
Så mycket snö … undrar hur lång tid det tar innan det smälter bort … Har boostat mig m lite sol o D-vitamin en stund tillsammans med en kopp kaffe o massa reklam som kommit i postlådan. Bland annat fanns… Fortsätt läsa