Barnledig eftermiddag

Barnledig sen i eftermiddag – Maya sover hos mormor – helt slut har jag varit. Så sjukt trött och yr. Måste va vädret eller nåt som påverkar, eller nåt annat…. ja, jag vet inte… Men jag tog en liten cykeltur, sen har nya tv:n kommit på plats:

 
Sen åkte jag, syrran och Jessica o köpte Thaimat – thailändare måste vara det trevligaste släktet som finns! Alltid glada och kärleksfulla! Tänk om resten av svenska folket kunde vara som dem! Vilket underbart samhälle vi skulle ha i vårt avlånga land (det finns trevliga svenskar oxå, men nog finns det gott om bitterhet så det räcker o blir över…) – tur att det kommit lite mer thaimänniskor även till vår lilla håla så de kan sprida lite kärlek runt omkring oss 🙂

Blir väl film ikväll och en sköööön sovmorgon i morgon!!!
Kram på er!  (fotograf: Maya som tycker det är så roligt att fota m mammas kamera – sen talar hon om för mig hur jag ska posera, ha ha…)

Sara Rosenberg

En kommentar

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *