Skrotunge

Varit hemma med en dunderförkyld Maya idag – som självklart haft svårt att ta det lugnt. Hoppas att hon verkar bättre i morgon så hon får leka av sig på dagis 🙂

Själv har jag fått andra planer under våren än vad som var tänkt – men, men, det är ngn mening med allt som händer så det är ingen idé att deppa – skulle gå en kurs i maj som jag verkligen såg framemot men den blev framflyttad till augusti i istället …

I morgon ska jag försöka få undan så mkt som möjligt i pluggväg och en skönt promenad ska jag hinna med oxå hade jag tänkt – behöver få luft efter att ha varit inne i flera dagar …

Vi hörs …

Sara Rosenberg

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *