Ja, den där Julkänslan vill liksom inte infinna sig rikigt. Jag behöver nog lyssna på julmusik, dricka glögg och klä granen snart tror jag …
Men idag tog jag iaf och åkte iväg för att handla lite; massa julgrejjer åkte ner i korgen!! Två kassar från Dollars blev det och två från Willys – fyllda med allt från glitter till julkryddor!!
Det blev julmusik och pepparkaksbak efter middagen idag:
Idag var jag till frisören och klippte av mig håret – så skönt! På vissas begäran kommer här en bild:

Kortare än mig jag vill se framsidan. Det seasnyggt ut.