Den där Julkänslan …

Ja, den där Julkänslan vill liksom inte infinna sig rikigt. Jag behöver nog lyssna på julmusik, dricka glögg och klä granen snart tror jag …

Men idag tog jag iaf och åkte iväg för att handla lite; massa julgrejjer åkte ner i korgen!! Två kassar från Dollars blev det och två från Willys – fyllda med allt från glitter till julkryddor!!

Det blev julmusik och pepparkaksbak efter middagen idag:

Idag var jag till frisören och klippte av mig håret – så skönt! På vissas begäran kommer här en bild:

Sara Rosenberg

En kommentar

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *