Sådärja, då va deppkoman över.
Lite plugg, promenader, sol och långa, varma duschar med efterföljande insmörjning av lukta-gott-och-mjukgörande-för-huden efterföljt av en feel-good movie så kom lyckan tillbaka …

Har ni hört att man kan få upp till 5 cm längre hår på EN månad om man använder Ricinolja!? *Jiiizäss* Måste man ju prova; bajsolja i håret liksom … Ja, men funkar det så vore det ju trevligt … 
That´s all …
