Big moon…
Månen lyser starkt. Make a wish …
Månen lyser starkt. Make a wish …
När jag ligger i sängen i mitt nya sovrum och tittar ut genom fönstret ser jag bara blå himmel och gröna björkar. Känns som när jag var liten och bodde i sommarstugan. Jag får en känsla av harmoni och frihet;… Fortsätt läsa
Hittade mkt fina skor idag som passar väldigt snyggt till mina jeans som jag oxå shoppade när jag hade lite lyxig egentid down town idag…
Kommer ni ihåg mitt inlägg förra sommarn? http://sararos.blogg.se/2011/august/sommarn-ar-snart-slut-angest.html#comment Hur gick det då? Och kom flickan i den där klänningen som hon ville få på sig? http://sararos.blogg.se/2011/september/kar-och-galen.html#comment
Glöm inte bort att stanna upp i all midsommarstress!! Lev i nuet så mycket ni kan!! Jag har legat vid sjön nu och tittat på myror som jobbar, spindlar som vill krypa på kroppen, lyssnat på barn som badar och… Fortsätt läsa
Idag älskar vi livet, eller vad säger ni?!!!?
Jo, då. Jag lever. Men är så trött efter allt jobb och plugg. Och karln har varit på vift en hel vecka nere i Ukraina med flera tusen andra svenskar som försökte hejja fram landslaget i fotbolls EM. Sen är… Fortsätt läsa
Nu får vi gå utan strumpor o skor … tralalala …. Cykla, cykla, cykla överallt …. sån underbar frihet … Mys med vänner sena försommar kvällar …Jag o fina lillasyster … I helgen myste jag lite till ute i kvällssolen… Fortsätt läsa