Författare: Sara Rosenberg
Just det!!
Nån mer än jag som känner igen sig?!
Stel? Å, nej. Ung och vital!
Dancing in the Rain…
Underbara sommar !!
Jag har precis badat i sjön och samtidigt passat på att tvätta håret i sommarsolen. Så skönt och renande! Jag känner mig så fri och lätt; som en ny människa efter ett dopp. Själen jublar liksom. OM jag ens vågar… Fortsätt läsa
Vad väljer du?!
The good things in life …
Äntligen börjar jag landa både i vår flytt och i mig själv. Jag har haft en fantastisk sommar trots grått och regn. Jag har undebrara vänner och en fantastisk familj. Och i lördags hade vi en inflyttningsfest som inte hade… Fortsätt läsa
Love the rain… A little …
Ja men kul att d regnar så jag kan packa upp alla kartonger från flytt… Men NU har jag slängt in alla kartonger i ett rum så nu vill jag ha semester. Läst en jädrans bra bok: Nobels Testamente av… Fortsätt läsa
