Snacka om depp
Min tanke är att dra ett veckokort varje söndag/måndag inför veckan och ett kort torsdag/fredag inför helgen. Men igår var jag så sjukt låg så jag allvarligt trodde att jag skulle gå in i en deppression … tack och lov… Fortsätt läsa
Min tanke är att dra ett veckokort varje söndag/måndag inför veckan och ett kort torsdag/fredag inför helgen. Men igår var jag så sjukt låg så jag allvarligt trodde att jag skulle gå in i en deppression … tack och lov… Fortsätt läsa
Klart ni ska ha lite vägledning inför helgen, eller hur!? Det kort som ni dras till mest med dess meddelande eller kortet i sig; bilden eller namnet – det är det som du ska ta åt dig av. Det är… Fortsätt läsa
Mitt problem just nu är att jag känner mig väldans förvirrad över mycket. Jag tänker alldeles för mycket på oväsentliga saker. Bland annat hakar jag upp mig och blir irriterad på andra människor över deras sätt att vara eller inte… Fortsätt läsa
Å herreguu va trist att vara sjuk. Kroppen värker efter att ha legat ner i snart ett dygn. MEN tack o lov börjar jag känna mig bättre. Maya är hos mormor och myser så mamma får vila och kurera sig.… Fortsätt läsa
I lördags satt jag i bilen på väg ner till Stockholm och fick en tanke: “nä, nu åker jag till min bästa väns grav när jag ändå har den inom räckhåll” När jag tänkt den tanken så slår det mig… Fortsätt läsa
Jag har fastnat i min julklapp – min syster fick likadan så vi ligger på varsitt håll och läser som galningar – vi är helt besatt. Jag är sjukt imponerad av Gynning … Här ligger den och väntar på mig… Fortsätt läsa
Just nu vill jag bara fly till typ Bali, en känsla jag haft den senaste månaden – den känslan blev inte mindre när jag kollade Carolina Gynnings blogg som befunnit sig där de senaste veckorna. Inte mindre när jag bläddrar i… Fortsätt läsa
Ja, då sitter jag här igen då. Skriver så fingrarna blör typ. MEN jag ser ett slut på detta nu! Det går frammåt med min c-uppsats och det går BRA. Min handledare var så sjukt nöjd med mina hittills 12… Fortsätt läsa
Jo, men det går fin, fint. Jag äter och njuter i fulla drag av mat och jag har gått ner 2,5 kg på två veckor! Kommer ni ihåg den här klänningen? Testade den igår … nja, nga centimeter fattas fortfarande… Fortsätt läsa
Pluggångest och utbränd. Mår illa och vill mest bara kräkas. Men det går inte. Gråt i halsen som inte kommer upp – försöker lika hårt som Cameron Diaz i filmen The Holidy … Tänker att det lossnar väl när man… Fortsätt läsa