Hejsan hoppsan i cyberrymden …
Det går bra för bloggbruden, eller hur!? Men alltså jag blir väldigt anti dator och sånt där emellanåt. Blogg, facebook, iphone, ipad – man blir ju stressad! Så jag försöker gå emot så mkt jag kan, men visst, så sitter… Fortsätt läsa
