En månad om mig
Som en start på det nya året kommer jag göra som många andra; så för er som är nyfikna kommer den här månaden på bloggen att handla om MIG! Detta är vad ni kommer att få kunna läsa om mig:… Fortsätt läsa
Som en start på det nya året kommer jag göra som många andra; så för er som är nyfikna kommer den här månaden på bloggen att handla om MIG! Detta är vad ni kommer att få kunna läsa om mig:… Fortsätt läsa
Jag har ett nyårslöfte: Jag ska sluta vara så jävla tråkig och tuffa till mig lite. Jag började med att fira in det nya året med massa dricka och fest in på sena natten; jämfört med de senaste nyårsfirandena där jag… Fortsätt läsa
Jag är ledig och har annat för mig än att sitta vid datorn, men nu blev jag så lycklig så jag måste skriva ner det här, ha ha. Vi flyttar om här hemma och det blir så jävla bra!! En… Fortsätt läsa
NU har jag lagt barnen under granen, klapparna i sängen, kakorna är tvättade, golven är bakade, har hängt ut gröten i julkärven, lagt skinkan i frysen, köttbullarna är slängda, satt fjädrarna i riset, har klätt granen med lussekatter eller var… Fortsätt läsa
Ja, ska det va, så ska det va – nu åker jag på julavslutning med eleverna på jobbet:
Alltså, seriöst; när jag satt och kollade på Svenska Hollywoodfruar igår så bara ser jag den ultimata Tofsmöbeln i mitt eget vardagsrum: Tänk er två tofsar på det här skåpet!? Tror nästan att Maria Montazami skulle bli avis så snyggt det… Fortsätt läsa
Ja, veckorna bara rullar fram och snart är det jul. Jag har som sagt varit hemma för VAB större delen av veckan men kunnat jobbat to-fr och snart har jag JULLOV!! Fantastiskt! På tisdag har vi julavslutning på jobbet. Då… Fortsätt läsa
Skillnaden på tantkroppar och manskroppar är att Tantkroppar har flera hemliga rum i bägge ändar. MIKAEL 6 ÅR Kvinnor har kurvor, medan män har portfölj. BJÖRN 7 ÅR Kvinnor består av äggstockar och så tänker de mer. SIRI 6 ÅR… Fortsätt läsa
Ja, så åkte skrotungen på magsjuka – attans oxå!! Alltså sånna här galna magsjukor existerade inte när jag var barn! Vad är det som händer i världen undrar man juh … Jag hade min första (och enda hoppas jag) riktiga magsjuka… Fortsätt läsa
Jo, nu börjar det kännas bättre med julkänslan – jag kidnappade Maya extra tidigt från dagis idag sen åkte vi hem och gjorde Rocky Road godis: Mmmm, gott med choklad! Ikväll ska jag unna mig nga timmar hos en god… Fortsätt läsa