Den där Julkänslan …
Ja, den där Julkänslan vill liksom inte infinna sig rikigt. Jag behöver nog lyssna på julmusik, dricka glögg och klä granen snart tror jag … Men idag tog jag iaf och åkte iväg för att handla lite; massa julgrejjer åkte… Fortsätt läsa
