Bokmal
Jag är ledig och det är så skönt. Det var väldigt längesen jag läste en skönlitterär bok – även fast jag älskar att läsa så har mitt huvud inte orkat med mellan allt plugg och jobb. I somras lyssnade jag… Fortsätt läsa
Jag är ledig och det är så skönt. Det var väldigt längesen jag läste en skönlitterär bok – även fast jag älskar att läsa så har mitt huvud inte orkat med mellan allt plugg och jobb. I somras lyssnade jag… Fortsätt läsa
Good morning out there!! Här kommer en underbar dänga att starta dagen med!! Have a nice day!
Idag har jag gjort ngt som vi andliga healing människor kallar för att “man jordar sig” – det vill säga jag har bakat, planterat OCH varit på zonterapi. SÅ nu är jag ordentligt down to earth så att säga …… Fortsätt läsa
Jag har fått en flaschig ny dator på jobbet – det finns postIt-lappar som man kan sätta på “skrivbordet” – mycket bra tycker jag! Då får jag mer plats på mitt “riktiga” skrivbord! Till min Rosa snygga MiniPc har jag… Fortsätt läsa
I morse hade jag och min dotter sovmorgon – som vanligt på fredagar. Vi gick upp och myste och åt frukost framför barnkanalen. Jag körde henne till dagis för att sedan åka vidare till mitt jobb. På jobbet hade jag… Fortsätt läsa
För några år sedan fick jag en bok i min hand där hemligheten inför alla framgångar i livet skulle finnas – jag var minst sagt lyrisk när jag äntligen fick hålla i den och börja bläddra i denna magiska bok.… Fortsätt läsa
Jag ska oxå skaffa trädgårdsmästare som hon i Desperate Housewives, thi hi … För syns skull alltså, och då menar jag för att min trädgård ska se fin ut för syns skull, inget annat … *yammy-yammy-slurp*
Jag säger det igen: Livet är till för att levas till DIN fördel! Gör det DU vill och mår bra av!
Flickan orkade hålla igång ändå till klockan ett inatt!! Men då ska ni veta att hon proppade i sig både rosenrot och kaffe OCH hon sov middag mellan kl 15-17 ca ha ha … MEN hon behövde verkligen komma ut o träffa vänner, snacka… Fortsätt läsa
Häromdagen satt jag och Maya och pysslade med fotografier – det här lilla konstverket gjorde jag: