Kärlek
Igår fick jag denna teckning av Maya där hon ritat mig och J:
Igår fick jag denna teckning av Maya där hon ritat mig och J:
Har en kompis som ska gifta sig till sommarn – satt o kolla klänningar hos henne i helgen; Guuu, man blir ju sååå sugen!! *undrar när det ska komma en ridande Prins och fria till mig!?*Så nu sitter jag här… Fortsätt läsa
Jag bloggar inte mkt just nu – kännt mig lite off och lagt energi på annat som känts viktigare. Bland annat försöker jag hitta ngn slags balans i livet och något som liknar ett lugn – blir så lätt stressad;… Fortsätt läsa
Nä, inte so much att blogga om direkt. Har varit på Yoga idag om ngn är intresserad av att veta vad jag gjort en lördag. Jag vet inte om jag ska tycka att det är fascinerande eller tragiskt att en… Fortsätt läsa
Jag försöker att hitta saker att skratta åt varje dag – min själ mår bra av det.Den här historien hittade jag häromdagen; den blev jag glad av! Ett plan hade kraschat och alla överlevande, en grupp tyskar, några engelsmän och… Fortsätt läsa
Kanske är det ngt onormalt med mig, men jag blir faktiskt lycklig av att shoppa rengöringsmedel, duschgrejjer, tvättmedel osv – det luktar så gott och när man använder det blir allt så rent – jag får sån inspiration till att… Fortsätt läsa
Jag hade knappt hört orginalet när jag sedan får syn på denna video – gissa om jag endast ser detta framför mig när jag hör låten på radio … Så om ni undrar varför jag sitter o skrattar för mig… Fortsätt läsa
Titta vikket fint äpple! … i alla fall med tanke på att vi hittade det i strandväskan från i somras …. nej, inte ens mjukt var det … *vad fan sprutar de ner frukten med egentligen?*
Maya testar webcameran på nya mini
Maya hade ju till läxa att rita av sitt rum tills idag – hon passade även på att rita mitt och J:s sovrum. Eftersom vi har stor säng behövde hon extra stort papper. Jag har en förmåg att lägga mina kläder… Fortsätt läsa