Vilka brillor?!
Var till optikern i fredag – ska skaffa glasögon – vilka ska jag välja? Sån djungel! Och jag med min beslutsångest!!! 1 2 3 4 Eller varför inte dessa:
Var till optikern i fredag – ska skaffa glasögon – vilka ska jag välja? Sån djungel! Och jag med min beslutsångest!!! 1 2 3 4 Eller varför inte dessa:
Idag fick vi följa med på en tur till Siljansfors och äta på Cafét/restaurangen som finns vid skogsmuseet. Vi satt ute och lyssnade på forsen som rann bredvid: Jag o J åt “Hamburgare Hawaii” – det var gott. Maya åt pannkakor… Fortsätt läsa
NU har vi minsann inte legat på latsidan – fy va jag har röjt idag på gården. Helt slut. Jag började dessutom dagen med att baka tre stora pizzor som jag bjöd på till lunch – det var gött! Sen… Fortsätt läsa
Hittade den här tavlan igår och blev helt såld “Sara måste ha” – jag hade dock ingen aning om vart jag skulle hänga den, men tänkte att jag hittar säkert ngn plats (alltid bra att ha argument i fall att… Fortsätt läsa
Det tar 7 sek för maten att passera från munnen till magen. En människas hårstrå kan hålla för 3 kg. Längden av penis är tummens längd gånger tre. Lårbenet är hårt som betong. Kvinnans hjärta slår snabbare än mannens. Kvinnor… Fortsätt läsa
Var så sjukt trött igår så jag gick o la mig vid kl 21 – J sa att jag legat orörlig hela natten. Och ja, jag har verkligen sovit tills i morse – J körda Maya så jag fick ligga… Fortsätt läsa
Har inte använt mitt pass på 7 år!! OCH det går ut den 5 maj 2010 – jag åker på kryssning till Tallin den 28:e – kul! Då måste jag alltså fixa ett nytt pass innan dess – ska försöka… Fortsätt läsa
Min underbara skatt! Hon gör mig så lycklig varje dag och får mig att skratta så jag får ont i magen – min lilla pajas! I morse satte hon på sig en våroutfit och sparkade sig fram på vägen: PUSS… Fortsätt läsa
Guldstrutar till alla prinsar och prinsessor innehållande massa godis: kexchoklad, klubbor, chokladpraliner mm och en varsin minijojjo med prinsessor på.Dukat och klart!Välkommen till Slottet!Vi bakar tårtan!En riktig Prinsesstårta! Resten av bilderna ligger i Mayas kamera – så mer bilder kommer… Fortsätt läsa
Efter vinterns långa månader av kyla och vinter så är det äntligen vår och grillsäsongen är här. Därför är det viktigt att påminna er alla om hur det går till, Eftersom det är den enda matlagningen som en riktig man… Fortsätt läsa