Grönt gräs
Ja, idag såg jag faktiskt grönt gräs! Underbart va!?
Ja, idag såg jag faktiskt grönt gräs! Underbart va!?
Jag har tackat ja till att vara med och springa vasastafetten i augusti – hur tänkte jag då egentligen? Jag tror i mitt minne att jag även sagt ngt om att jag självklart ska åka tjejvasan nästa år oxå –… Fortsätt läsa
Nu börjar det likna ngt: Det saknas ju fortfarande lite smått och gott; mattor, tavlor o lite annat – men det viktigaste är ju bänken och den är på plats nu iaf!
Du Att så underbart Jag tänkte att Kanske inte andra Kan se En hemlighet Ingen annan förstår Bara du Bara jag Vi
Äntligen är den här: Ni kommer väl och smakar sen?
Förra veckan fick jag ett brev från SOS-Barnbyar då jag betalat 200 kr per månad för att hjälpa en flicka vid namn Katerine. Jag har varit fadderföräldrer åt henne i flera år. Nu har hon flyttat hem till sin pappa… Fortsätt läsa
Usch, idag var det jobbigt att släppa iväg Maysan-paysan som ska sova borta i natt. Nog blir det skönt med sovmorgon i morgon, men jag har svårt att ta det lugnt när hon inte är hemma. Det är en sak… Fortsätt läsa
Grannen kommer och kör förbi med nervevad ruta och säger hej till mig, Maya o syrran som är ute på gården. Grannen säger “puss, puss” till Maya (som han alltid gör) och ger henne en slängpuss. – usch, fy, nä,… Fortsätt läsa
När jag var och handlade efter jobbet idag såg jag massa planteringsblommor och kände att jag verkligen skulle vilja välkomna våren med lite planteringar här hemma ute på gården. Men jag tänkte att det får bli till veckan, har inte riktigt… Fortsätt läsa
Det typ kliar inombords idag – vet inte vad det är! Har testat det mesta; vilat, surat, shoppat, lagat god mat – som jag helst ville dricka ett glas vin till, men kom på att jag ska ut o köra… Fortsätt läsa