Chokladtårta och Invigning
Hej på er mina vänner! Igår var jag så mätt och trött så jag hann aldrig blogga. Inte nog med att jag gjorde en supergod potatissallad i tisdagskväll som fick stå och dra i sig ett dygn; vi grillade även… Fortsätt läsa
Hej på er mina vänner! Igår var jag så mätt och trött så jag hann aldrig blogga. Inte nog med att jag gjorde en supergod potatissallad i tisdagskväll som fick stå och dra i sig ett dygn; vi grillade även… Fortsätt läsa
Guu jag är så inspirerad av Italien just nu – jag har alltid älskat italiensk mat, men liksom inte lagt ner så mkt tid på att laga så mkt själv – men igår satt jag o bläddrade i Leila och… Fortsätt läsa
Känner mig helt matt – sovit dåligt i natt. Hostat och känner mig som att jag håller på att bli sjuk. Ont i magen har jag oxå *synd om mig idag* Trött men ändå inte sovtrött – bara liksom svag… Fortsätt läsa
Alltså hur kan jag ha missat denna blogg med tillhörnade butik? http://vindsverkstan.blogspot.com/ Och så ligger det typ granne med mig!? *Katjing* Dit ska jag o bränna lönen sen …
När jag var någonstans mellan barn och tonåring såg jag ett inslag på TV:n om vanligt folk som arbetade måndag-fredag 8-17. Dessa vanliga människor hade även familj och barn. När jag tittade på detta fick jag ren panikkänsla i kroppen… Fortsätt läsa
För er som undrade vad vi har till salu: En gåstolEn låda med DUPLOEn sån där sittpall som ser ut som en potta BabygymBabysitter Vad de kostar? Ja, ingen aning om vad man tar betalt för dessa begagnade grejjer 🙂
Ni kanske undrar vilka brillor det blev – det blev nr 3. Nr 2 va oxå fina men de var LILA – inte varje dag jag känner för att använda lila glasögon – det blev de svarta istället 🙂
För typ 1 år sedan köpte jag en tidning, om det var “Må bra”-TIDNIGNEN tror jag … Då fick jag med en bok: Jaha, ännu en till som ska skriva om sin personliga resa (tänk om jag kunde få betalt… Fortsätt läsa
Här syns Mayas hår bakifrån som jag klippte i söndags – hon är så söt! Och mina glasögon kom i går – så nu håller jag på att vänja mig vid de; som jag mest kommer att ha när jag… Fortsätt läsa
Måste det finnas så många snygga bikinis!? Jag måste ju köpa alla som jag vill ha, eller hur?! Ett för varje tillfälle och humör 😛 den här rosa är ju bara så söt – ser verkligen ut som hemmafru ála 50-tal… Fortsätt läsa