Vilken djungel!
Har tusen idéer om hur jag ska inreda mitt behandlingsrum – men oj, oj, oj vilken djungel med tapeter och golv – och jag med min beslutsångest … ja, lycka till säger jag…….
Har tusen idéer om hur jag ska inreda mitt behandlingsrum – men oj, oj, oj vilken djungel med tapeter och golv – och jag med min beslutsångest … ja, lycka till säger jag…….
Idag har vi bakat chokladbollar – mums!
Världens godaste yoghurt om man älskar äppelpaj med vaniljsås – låter kanske konstigt att äta det som yoghurt men sååå grymt gott!! Ett annat tips för er som håller er till Sojamjölk – den godaste av både soja och havredryck… Fortsätt läsa
Promenad på grusig asfalt – me like!
Å, vad det börjar klia i fingrarna nu – har kommit på en underbar idé till en tavla – men när ska jag ha tid!?!?
Sitter o skrattar gott – alltså jag gillar verkligen Svenska Hollywoodfruar; de är ju för härliga! Så gulligt med Maria Montasamis mamma – de pratar ju likadant och sen marias underbara kommentarer: “Hon har konserverats bra” som en kommentar till… Fortsätt läsa
Min söta unge! Snart får jag åka o hämta henne på dagis: En kurskamrat till mig har fått en plats på Grys plan till Kanarieöarna – Å, va skönt för henne!! Jag vill oxå, men i år sitter jag mest… Fortsätt läsa
Läser denna bok och känner mig otroligt inspirerad till livet:
Min söta unge har en tendens att vakna när det blivit ljust ute. Det vill säga att hon sov till ca 08:30-9 under det mörka vinter halvåret och nu vaknar hon väl senast 06:30 – “mamma, dags o vakna, det… Fortsätt läsa
Jag har fått en ny last: Så sjukt gott – det går inte att sluta äta när man väl börjat ….