Soligt värre
Ja, sol både ute o inne i dag; i alla fall på LOTUS beachen, knappt så man kunde ha ögonen öppna 😛
Ja, sol både ute o inne i dag; i alla fall på LOTUS beachen, knappt så man kunde ha ögonen öppna 😛
Ja, nu har ännu en vecka svept förbi och jag har endast FYRA dagar kvar av min praktik – obeskrivligt skönt! I natt har jag varit vaken i nästan 2 timmar med Maya som plötsligt fick feber – det kändes på… Fortsätt läsa
Så mycket snö … undrar hur lång tid det tar innan det smälter bort … Har boostat mig m lite sol o D-vitamin en stund tillsammans med en kopp kaffe o massa reklam som kommit i postlådan. Bland annat fanns… Fortsätt läsa
Nu börjar det kännas i kroppen som att våren är på ingång med stormsteg – vill trolla bort snön nu! Längtar grymt mycket efter att gå en promenad på en grusig asfalt med solen i ansiktet i iklädd solbrillor och gympaskor… Fortsätt läsa
Jag har testat det mesta; kort, långt, hairexstensions, rött, svart, blont, brunt, blonda slingor, bruna slingor, röda slingor – ja, som sagt, det mesta. Och nu har jag verkligen ingen aning vad jag ska göra med mitt hår – är… Fortsätt läsa
Vet inte om jag är lika nöjd med min tandläkare idag som jag var igår – så jäkla ont jag hade i natt o när jag vaknade *tycka synd om mig själv*
När jag var 14 år blev jag för första gången “kär” i en kändis. Han heter Bruce: Det var exakt detta jag föll för; blicken och det där Bruce-plutet som han gör med läpparn, ha ha… När jag var 29 år… Fortsätt läsa
Igår ringde de från tandläkaren o frågade om jag ville komma på undersökning – o det ville jag ju såklart då det är viktigt att kolla till tansingarna emellanåt. Min tandläkare, dvs världens bästa, har gått i pension o jag skulle… Fortsätt läsa
Nä, man ska inte lägga enerig på andra genom att bli upprörd – men varför VILL man åka ifrån sin 5 månader gamla dotter för ett tv-program i tio veckor? Jag fattar inte? Skitsamma att man pratat med barnspykologer som… Fortsätt läsa
Det värsta jag vet är folk som klagar och gnäller. Blir så trött på sånt. Jag försöker att undvika allt negativt men ibland går det inte att komma undan. NI som gnäller, kan ni inte bara vara glada och tacksamma… Fortsätt läsa