Frisörbesök nr 1
Har precis varit med Maya till frisören – tog bara topparna, inget märkvärdigt. Men Maya har minsanna längtat efter att få gå till frisören så hon kunde “få håret tvättat så där skönt”, som hon sa 🙂 I morgon är… Fortsätt läsa
Har precis varit med Maya till frisören – tog bara topparna, inget märkvärdigt. Men Maya har minsanna längtat efter att få gå till frisören så hon kunde “få håret tvättat så där skönt”, som hon sa 🙂 I morgon är… Fortsätt läsa
Jag älskar myskvällar!! Visst att man kan hålla på o tjata om fredagsmys hit o dit; men jag har oftast både måndagsmys, tisdagsmys, onsdagsmys … ja, mys varje kväll 🙂 Ikväll ville morfar låna Maya; hon ska bada badkar och titta på… Fortsätt läsa
Underbara snötäckta gata – men dock inte så mysigt att ta en morgonpromenad när det var -18 grader i morse *brrr*
Ja, då är allt klappat o klart inför den här terminen – det är bara att tuta o köra med både jobb och plugg. Känner mig sjukt taggad till att ta examen snart!! Och det ska bli grymt kul att… Fortsätt läsa
Maya sover o J har åkt till jobbet. Och jag känner mig äntligen utsövd för första gången på länge!! Och ren i systemet!! Mår så sjukt bra av att ha slutat snusa!! YES! Inte var det så svårt heller!
(www.oioioi.se)
Självklart råkade jag väcka Maya igår kväll när jag skulle borsta tänderna med min nya el-tandborste – sen somnade inte hon förrän vid halv tolv!! Och vaknade halv elva idag 😛 Jag känner mig mest bara helt förvirrad och irriterad… Fortsätt läsa
Men Shit! hur trött kan man bli egentligen efter en lugn nyårskväll? Klockan 11 gick jag o väckte Johan – Jag o Maya låg kvar i sängen medan han gick ner för att göra lunch. Vi somnade både jag o… Fortsätt läsa
Det var då precis så familjen orkade hålla sig vakna till 12-slaget – direkt efter nyårsraketer och skumpa gick vi raka vägen hem o la oss. Maya sov till 9:20 idag, så det var ju helt ok tycker jag. Visst är… Fortsätt läsa
Jag drog dessa nyårskort nu: Bra kort! Nu ska jag på nyårsballuns!! kram på er!