Lilla – Syster – Mia – Här * Sovrum + kök
inte hunnit in med alla kläder ännu 😛 Såå det va de det… Nu ska jag åka iväg till Nadja och erik på middag! Hoppas alla får ett bra nyår… Kram
inte hunnit in med alla kläder ännu 😛 Såå det va de det… Nu ska jag åka iväg till Nadja och erik på middag! Hoppas alla får ett bra nyår… Kram
Sovrum + kök kommer snart… måste städa först 😛 Kramar från lilla syster i Stockholm!!!
Gott Nytt År på Er!!
Tack mina vänner för fina kommentarer till förra inlägget – jag var väldigt nere i går. Ibland kommer det dagar när saker känns extra jobbiga och jag tror att just den här tiden på året så är jag extra känslig… Fortsätt läsa
Ibland kan jag verkligen känna hur min själ skriker och hur felplacerad hela jag kan känna mig. Jag bor i Sverige men jag känner mig inte svensk över huvudtaget vissa gånger. Min själ hör garanterat inte hemma i detta land! Vissa… Fortsätt läsa
Ser ni vad som ligger till vänster om mayas röda hjälm!? MIN MÖSSA!! som varit borta i två månader!! Skulle ta min halsduk som jag lagt på bänken i hallen och hittar den mitt på bänken – alltså endera har… Fortsätt läsa
När man känner att det är svårt att få vissa i sin omgivning att förstå hur lätt och enkelt livet kan vara så känns det skönt att det finns andra som lever och lär precis som en själv – och se;… Fortsätt läsa
Känner mig helt totalt tom, fastän vi tagit det lugnt. Igår sov vi middag hela familjen mellan kl 14-16. Idag har det varit strömavbrott så när jag vaknade fanns det inget annat att göra än att plocka o städa. Sen… Fortsätt läsa
Jag är så glad för alla fina julklappar som jag fått!! Och all Kärlek som finns runtomkring mig – Tack alla som förgyller mitt liv!!Kram Sara
God Jul till er alla!!