Julklappar!!
Igår kväll var alla klapparna klara: I natt hade Tomten varit här och lämnat julklapp till Maya plus en rosa Julstrumpa med massa små klappar i! OCH hon fick verkligen en rosa sparkcykel – med Hello Kitty! Fastän det är… Fortsätt läsa
Igår kväll var alla klapparna klara: I natt hade Tomten varit här och lämnat julklapp till Maya plus en rosa Julstrumpa med massa små klappar i! OCH hon fick verkligen en rosa sparkcykel – med Hello Kitty! Fastän det är… Fortsätt läsa
Trots denna sjukstuga här hemma så har jag mer julkänsla än någonsin på flera år. Ingen julstress, trots att jag inte hunnit med det jag hade tänkt dessa dagar eftersom jag blev sjuk igen. Så skönt att bara känna hur… Fortsätt läsa
Ja, jag har ju farit fram o tillbaka i mina tankar angående vaccin mot svinis. Efter mkt om och men så ansåg jag att det var bäst om jag tog den där sprutan – som ni säkert läste för nga… Fortsätt läsa
Fick ju bara lov att kolla på Anna Anka igår kväll – hon sökte visst en assistent. Man kanske skulle åka ner o jobba med henne – men hon anställer väl bara snygga brudar – och dit räknas ju inte… Fortsätt läsa
Nu har jag gjort lite julgodis! Vit ischoklad med lite smaksättning av apelsin o kaffe – mums! Och Leilas Rocky Road!
Igår kunde man se en regnbåge vid bastubacksbron: Nu syns den ju inte lika bra som jag ville att den skulle synas, men den fanns där iaf…
Det som sitter säkert idag är:Det vackra vinterlandet utanför vårt fönster. Det som hänger löst idag är:Att jag köpte en dator för fyra år sen som kostade ca 14 000 kr – idag får man en bättre med mer minne o… Fortsätt läsa
Nu så är vi friska!! Igår tog vi en promenad/sparktur hela familjen – å va det bet i kinderna! Härligt! Och solen sken!Efter promenaden kurade vi upp oss i soffan med varm choklad och lussebullar: OCH vi tittade på film:… Fortsätt läsa
Under medeltiden ansågs trolldom inte som ett allvarligt brott; endast den som hade begått ett mord med hjälp av trolldom fick avrättas, men det är inte känt om någon avrättades för trolldom i Sverige under medeltiden. De svenska häxprocesserna tog… Fortsätt läsa
Ja, än en gång har min intution varit bättre än sjukvårdsrådgivning och vårdcentral … är det inte helt jävla fuckin amazing!? Återkommer när jag pratat med Vårdcentralen igen….