Pannkakor, snö och tomtar
Idag hade vi middagsgäster igen: Nallen spelade Jinlge bells för fullt efter maten eftersom han blev sååå glad av pannkakorna och grädden! – ni ska veta att ljudet är fruktansvärt enligt mig o J, men det tycker inte Maya… *uuuua* Ja,… Fortsätt läsa
