Snurrigt värre
Är otroligt trött i huvudet. Har haft ett intressant möte mellan kl 12:30-16. Massa prat, lyssna, diskussioner – så nu är det helt uttömt uppe i skallen…. Får väl sova på saken så känns det nog lättare sen … Ja, annars… Fortsätt läsa
Är otroligt trött i huvudet. Har haft ett intressant möte mellan kl 12:30-16. Massa prat, lyssna, diskussioner – så nu är det helt uttömt uppe i skallen…. Får väl sova på saken så känns det nog lättare sen … Ja, annars… Fortsätt läsa
I går kväll var det fan synd om mig alltså. Inte nog med att fika nr 1 som jag planerat blev inställt för min del så kom jag på den smarta ideén att Johan och Maya som skulle på lite… Fortsätt läsa
Åkte o handlade – kom hem med feber IGEN!! Har ätit antibiotika i 7 dagar nu…. suck. Ja, det är väl bara att gå till farbror doktorn i morgon igen då… Nu börjar jag faktiskt undra vad det är för fel… Fortsätt läsa
Hej på er. Imorgon Kommer jag till mora och hälsar på 🙂 ska även ut på lite partaj på lördagen, hur det nu ska sluta. Ska låna Malins bil till mora, och en klass kompis hänger på och hoppar av… Fortsätt läsa
Finn ett fel på mig idag! Ser ni den?! Jag kan iaf inte missa den; röd o jävligt mitt emellan ögonen ……… See ya!
Sitter här och funderar över framtiden. Undra vad jag gör om 1 år? Känns som allt kan hända, man har ingen aning. Hur ska jag hantera omställningen från att gå runt här i mina trasiga mysbyxor, ligga i soffan o… Fortsätt läsa
Högsta temp igår: 37,9 och i morse va den bara 37,2!!! YES och jag känner mig betydligt piggare!! Nice m piller som gör det de ska! Idag har vi:Shoppat massor!! Det tyckte vi om! Jag hittade denna underbara lampa på… Fortsätt läsa
Ja, inte tänker jag då ligga här hemma helt ensam hela helgen. Nä – jag hänger med ner till Stockholm (J ska på kryssning med grabbarna grus och Maya vill till moster) och bäddar ner mig hos syrran. Sen får vi se om… Fortsätt läsa
Hur man får polisen att komma när de verkligen behövs: Mannen var på väg att gå och lägga sig när hans fru sa att han hade glömt att släcka ljuset i garaget. Garaget låg i anslutning till huset och mannen hade… Fortsätt läsa
Nu har jag snart varit sjuk i TVÅ veckor – det suger verkligen. Igår trodde jag faktiskt att jag va frisk eftersom jag började känna mig som det. Åkte o handlade och kom hem med feber *grrrrrr*. MEN febern gick… Fortsätt läsa