Pepp till Bitterfittan…
Nä, nu är jag så j-la less på den här förbannade sommarn. Jag har hållt humöret uppe och tänkt positivt i två månader, men får jag inga fler soltimmar innan skolan börjar så blir jag riktigt j-kla missnöjd. Ja, ibland… Fortsätt läsa
