Spikmatta
Jag vet inte varför, men jag har varit lite skeptisk till det där med spikmatta – men eftersom jag har så ont i ryggen och nacken så lånade jag tillslut hem pappas. Jo, men jag tror att jag nog borde… Fortsätt läsa
Jag vet inte varför, men jag har varit lite skeptisk till det där med spikmatta – men eftersom jag har så ont i ryggen och nacken så lånade jag tillslut hem pappas. Jo, men jag tror att jag nog borde… Fortsätt läsa
Sov till 9:30 idag – går fortfarande i pyamas *härligt*. Härlig och god frukost med Amerikanska pannkakor, extra stora blåbär (som ja, även de kallas för Amerikanska blåbär, ha ha), kokta ägg, färskpressad äppeljuice, kanelkaffe, banan och självklart sirap till pannkakorna!… Fortsätt läsa
Nu har min efterlängtade Champange anlänt: Kanske kanske att jag bjuder mina vänner på ett glas ikväll 🙂 Förbereder för massa gott med goda vänner ikväll! Puss kram
Familjen är och handlar. Mamma och Maya går till knäckebrödshyllan medan Pappa Frost går vidare in i affären."Vilket ska vi ha", frågar mamma"Den vill jag ha", säger Maya och lägger brödet i kundvagnen.Mamma och Maya går och möter upp pappa.… Fortsätt läsa
Inte nog med att jag vaknar helt virrig efter att ha drömt att min sambo o hans polare sitter o drar i sig massa linor knark för de är så rädda för ryska maffian som tydligen är efter dem (hmm, det… Fortsätt läsa
Ja, som ni vet så har jag hamnat i nån slags deppkoma – det brukar hända ibland och det är jävligt frustrerande! Min käre sambo tyckte att jag kunde följa m till Ryssa för att fiska, andas frisk luft och… Fortsätt läsa
Äter lunch direkt ur kastrullen idag – vilket engagemang! Nä, baka lite o se om energin vill komma fram ur sin gömma…. Kram på er! Och kom ihåg att med ren vilja kan Du komma långt!
Nu har jag iaf gjort lite viktiga saker – sånt där som man säger att man ska göra sen, sen, sen… Så nu känns det som att jag är back on the road again… hoppas det känns super bra i… Fortsätt läsa
Å, fy f-n vikket deppstadie jag hamnat i – det är så kvavt ute så jag blir helt låg o seg. Har pimplat kaffe o snusat massor för att liksom vakna till, men egentligen tror jag faktiskt att jag bara… Fortsätt läsa
Såg en film på kanal 5 igår – Midnight Bayou – en romantisk drama som bland annat handlar om att själen lever vidare när vi dör och att vi har levt i tidigare liv och att vi förmodligen kommer att leva fler… Fortsätt läsa