Redhead!
Här är resultatet!! Så kul m färg!! Känns väldigt rött och roligt 🙂 Sen får det bli ett besök hos frisören o fixa topparna lite… Senast jag klippte mig var strax innan jul… ha ha… Nu ska vi äta lunch sen… Fortsätt läsa
Här är resultatet!! Så kul m färg!! Känns väldigt rött och roligt 🙂 Sen får det bli ett besök hos frisören o fixa topparna lite… Senast jag klippte mig var strax innan jul… ha ha… Nu ska vi äta lunch sen… Fortsätt läsa
Måste sysselsätta mig för att inte få panikångest just nu – färgar håret *gaaaaaaaah* Inte för att jag är rädd för ett misslyckat resultat, utan för att jag går runt o känner på håret hela tiden om det är varmt… Fortsätt läsa
Så här glad är Maya när hon ÄNTLIGEN ska få gå på Lekkompaniet!!Tre timmar var vi där: åt lunch, drack saft, festis, vatten, kaffe och åt glass… Sen åkte vi o handlade, sen ner på mora o sen orka vi… Fortsätt läsa
Helt slut, men livet känns otroligt bra just nu. Anledningarna är: – Världens bästa schema på kursen jag ska läsa de kommande 5 veckorna: Få anmälda, kursen går efter lässchema, dvs läsa böcker och skriva läsrapport efter varje bok –… Fortsätt läsa
Ja, nu längtar jag faktiskt till fredagsmys med IDOL på tv:n – en sån där hösthobby jag har…. Sen blir det ju Robinson i höst oxå – Soffan och Tv:n, here I come med chipsskålen säger jag bara…………….. Puss, kram… Fortsätt läsa
Ja, men hej o hå va trött man kan va då…. Johan körde Maya vid 9 sen hade han ett möte och skulle komma hem sen – sov som en stock när han kom hem vid halv elva… då ska ni… Fortsätt läsa
Jag röstar på delfinalist nr 4, Sabri, vem röstar ni på?!http://www.mixmegapol.se/artistjakt-2009 (bild: privat) Kram på er!
Jag bjuder på den goda Champangen!Lugna fina flickor väntar på kräftor och räkgryta…Sara spiller champange – dyra droppar, fram med sugrör!!Rökpaus och djupa, allvarliga diskussioner 😛Full fart!! Värsta discot 😛Påfyllning!Torkar efter massa spill – även om det var kladdigt igen… Fortsätt läsa
Så skönt att vakna och vara pigg!! Det var längesen. Igår lånade jag syrrans salongsprodukter som hon lämnat kvar här hemma och gjorde en ordentlig ansiktsrengöring. Guuuu va fräsch jag känner mig nu!! Tusen tack syster!! Även om det inte är… Fortsätt läsa
Känns som jag har en stor grötmassa av tjat inne i mitt huvud – har en väldigt tjatig fyraåring här hemma…. "mamma titta här, mamma koooooom, mamma jag är hungrig, mamma, tv:n fungerar inte, mamma ja vill ha ngt, mamma… Fortsätt läsa