“Äta bör man – annars dör man”
“Man ska fan njuta av livet!! Äta det man vill och bara känna glädje i det!”Denna kommentar fick jag till mitt förra inlägg – jag vet inte riktigt om det var menat till mig för att personen i fråga inte… Fortsätt läsa
“Man ska fan njuta av livet!! Äta det man vill och bara känna glädje i det!”Denna kommentar fick jag till mitt förra inlägg – jag vet inte riktigt om det var menat till mig för att personen i fråga inte… Fortsätt läsa
Usch vad jag inte har tagit hand om min kropp de senaste veckorna… fy attans annamma! Igår kom jag på att jag hade nå detox piller kvar sen ett tidigare försök till att vara grön o nyttig – så jag… Fortsätt läsa
Självklart fick hon konstnären som såg mest läskig ut, men han va super snäll Vi har varit på Fackets Familjedag, eller vad det heter. Allt gratis; glass, korv, kaffe, smörgås, kakor, hopptält, trollkarl (men han såg vi aldrig), karusell o… Fortsätt läsa
"Kvinnor kör piercing, tatuerar sig, föder barn, gör fettsugning, tar bort revben, häftar ihop magsäcken, gör bröstoperationer, sprutar in silicon på alla tänkbara ställen… De tar bort hår med pincett och varm vax, plockar ögonbryn och tar hål i öronen.… Fortsätt läsa
Känner mig otroligt lättad att jag vaknade. Det betyder att min dröm inte var verklighet! För det första så sprang tiden iväg och jag trodde hela tiden att jag inte skulle hinna till jobbet – men precis innan jag vaknade… Fortsätt läsa
Så här glad känner jag mig idag – nu är jag trött. Sova tidigt ikväll. Men först måste jag packa jobbväskan – jobbar to, fr och måndag. Kram kram
Jo, det har den!! I alla fall när det gäller tidningar och reklam – VARFÖR måste IcaMaxi ha så stort reklamblad!?!? Jag orkar inte kolla i den – jag kollar framsidan, sen är det som att leta efter sjöar och… Fortsätt läsa
Kommer o hämtar Maya på dagis. "Jag har plocket något fint till dig mamma", säger Maya o springer till sin väska. "Titta vilka fina stenar!" (dvs grus…) medan hon letar efter alla "stenar" hittar hon en tia i väskan i… Fortsätt läsa
Å, jag har blivit beroende av min lilla dotter nu när hon varit hemma m mig hela sommaren – om jag fick bestämma skulle vi vara tillsammans varje dag och strunta i plugg, jobb och dagis – men ja, bara… Fortsätt läsa
Så här glada är jag o maya när vi snart är framme uppe i Nybolet:Så härligt att bara va!! Det är Mayas keps jag har på huvuvdet 😛 Sara hade hittat massa kantareller; J och J tog med sig två… Fortsätt läsa