brända ögonlock och ett glas vin tack…
Solat, badat, bränt mig på ögonlocken – hur f-n lyckas man !?, ätit massa gott och avnjutit ett glas vin – så har min lördag sett ut, vad har ni haft för er!? Nu blir det film och massa gott… Fortsätt läsa
Solat, badat, bränt mig på ögonlocken – hur f-n lyckas man !?, ätit massa gott och avnjutit ett glas vin – så har min lördag sett ut, vad har ni haft för er!? Nu blir det film och massa gott… Fortsätt läsa
Jag och Maya var och handlade idag – bland annat köpte vi massa skoj som man kan ha med sig på stranden; en påse med olika slags racket och uppblåsbara saker att ligga på i sjön.. Ja, men när vi… Fortsätt läsa
need I say more……
Idag har jag fått kramas med min Anna panna!! Vi ses ju inte så ofta nu när hon bor i Grekland. Hon kom hit med mina favvo ciggisar som hon alltid köper med hem till mig – jag röker inte ofta,… Fortsätt läsa
… att jag är mig själv igen – Nu har jag svullat o gråtit klart 🙂 Ska träffa anna panna ikväll – hon är hemma från Greece o hälsar på. Idag har jag varit på mitt första uppdrag som medium –… Fortsätt läsa
Alltså, seriöst, vad är det för fel på mig!? Nu har jag skyllt på PMS i över en vecka – jag är bitter, vill bara äta pizza, glass, blåbärspaj o allt annat med socker o fett i, sen vill jag… Fortsätt läsa
Ibland blir inte eftermiddagarna och kvällarna som man tänkt sig… Jag lagade supergod middag (trodde jag, ja)… Flundrafileér med hollandaisås, kräftstjärtar och gröna bönor – såg verkligen mums ut. Att Maya smakar o säger "fisken var inge god mamma" var ju… Fortsätt läsa
Vad ska man hitta på i sommar då? Jag har ingen aning… det är bara så härligt att vara ledig så jag orkar inte ens tänka på att packa en väska – är helt slut. Trött, trött, trött. Känns som… Fortsätt läsa
Ja, igår var det midsommar – med tillhörande regn. Vi var i Kråkberg och åkte de traditionella lövade traktorerna. Det är lite mysigt – har gjort det sen jag själv var barn så det är kul att föra traditionen vidare… Fortsätt läsa
Regn, regn, regn… lite mysigt är det allt – går runt i pyamas o raggsockor o har tänt ljus – snart ska jag kolla film – men nu är jag egentligen redo för solen – jag har ju fått benen… Fortsätt läsa