Home alone
Som jag har längtat efter denna kväll; hemma själv, mysa och sooova tills jag vaknar, sova en hel natt. Och städa. Vad händer?! Vaknar med migrän i natt och legat hela jävla dagen, räknandes alla timmar tills jag kunnat ta… Fortsätt läsa
Som jag har längtat efter denna kväll; hemma själv, mysa och sooova tills jag vaknar, sova en hel natt. Och städa. Vad händer?! Vaknar med migrän i natt och legat hela jävla dagen, räknandes alla timmar tills jag kunnat ta… Fortsätt läsa
Ikväll var det min och Mayas kväll. Pappa Johan är i Stockholm. Vi köpte chips och hade mini-lördag och mys med Barda, brasa och tända ljus. Vi ska sova i dubbelsängen tillsammans i natt. Så mysigt. Kom i håg att… Fortsätt läsa
Sovit gott i natt. Känner dock en smygande träningsvärk i magen som nog kommer bli värre under dagen 😁 Jag och Maya myser. Vi har ätit frukost och nu sitter/ligger vi i dubbelsängen och slöar. Maya spelar StarStable och jag… Fortsätt läsa
I morse var det bestämt att jag och syrran skulle träna. Men vi va så trötta så vi vilade och sov vidare. Herre jösses så segt det blev. Och grått ute, löven börjar falla och inte en strimma till solsken.… Fortsätt läsa
Jag har besök av en barndomsvän i helgen. Jag har haft två fantastiska kvällar med henne. I dag tog hon med mig på shopping och lyxlunch. Så fint. Så underbart. Så lyxigt. Jag unnade mig en tavla med Marilyn Monroe. … Fortsätt läsa
Så otroligt fint. Min dotter berättade att alla elever i klassen är en “hemlig vän” till någon i deras klass under en hel vecka. De drar ett namn och sen ska de vara extra snäll mot den personen under hela… Fortsätt läsa
Min vecka har varit lite halvknasig så jag har inte fått fingrarna ur att blogga än… I lördags var jag på hälsomässa i Rättvik. Jag hittade det jag hade tänkt mig; bl. a. en kristall, men även en rökelsehållare som… Fortsätt läsa
Har precis rensat HELA jävla kontoret! På papper och annat skräp …. Nu blev det ett helt nytt rum … har tyvärr inga före- och efter bilder. Men om jag säger så här; Maya har bytt rum till ett mindre, så… Fortsätt läsa
Ja, då var det min tur tänkte jag igår; feber och ont i halsen … mått skit hela förmiddagen, vilat massor, varit på vovveproemad (är lunch-hundvakt den här veckan; underbart!! Återhämtning till tusen!!) Så nu mår jag helt okej… Fortsätt läsa
Jag vill dela en av de vackraste dikterna jag läst, med er. Jag väljer att skriva den på originalspråket även om den finns översatt till svenska; “En inbjudan till ett möte” …. The Invitation – by Oriah It doesn’t interest… Fortsätt läsa