Min fredag
Igår kväll satt jag ute på verandan och läste en tidning – det enda som hördes var fåglarna som kvittrade. Helt underbart. Ikväll åkte jag ner till sjön hos pappa och satte mig. Helt tyst och stilla på vattnet. Det enda… Fortsätt läsa
Igår kväll satt jag ute på verandan och läste en tidning – det enda som hördes var fåglarna som kvittrade. Helt underbart. Ikväll åkte jag ner till sjön hos pappa och satte mig. Helt tyst och stilla på vattnet. Det enda… Fortsätt läsa
Jag är i behov av en totalrenovering känner jag: fixa bryn, syrabehandling, portömning, ansiktsmask, massage både högt o lågt, klippning, färgning och slingor osv … känner mig lite grå faktiskt. Men frågan är när, var , hur jag ska hinna… Fortsätt läsa
Fick en grym längtan att åka till mitt andra hem *Stockholm i mitt hjärta* Have a nice day!
Städade lite i garderoben så jag ska få plats med mina nya kläder som jag beställt – ha ha; hur tror ni det gick då? Ja, inte blev det mkt som åkte ur och sen orkade jag bara städa två… Fortsätt läsa
Ja, nu är jag ordentligt less! Skönt att jag har resa bokad om knappt två veckor för att ladda batterierna inför slutspurten på jobbet – sen ska det bli så otroligt lyxigt och underbart att vara KLAR med min utbildning… Fortsätt läsa
Det blev sommar igår – vi grillade och satt ute och spelade spel tills klockan blev 22 – då gick jag in o la mig för att sova *zzzzzzz*
Är det fler än jag som alltid, varje sommar, tänker: “Nästa sommar, då jävlar ska jag vara smal, snygg, vältränad och allt det där!” Vilken tur att vi äntligen lyckats då, eller hur? Jag tänkte iaf fira min snygga sommarkropp med nya… Fortsätt läsa
Hej på er mina vänner! Igår var jag så mätt och trött så jag hann aldrig blogga. Inte nog med att jag gjorde en supergod potatissallad i tisdagskväll som fick stå och dra i sig ett dygn; vi grillade även… Fortsätt läsa
Guu jag är så inspirerad av Italien just nu – jag har alltid älskat italiensk mat, men liksom inte lagt ner så mkt tid på att laga så mkt själv – men igår satt jag o bläddrade i Leila och… Fortsätt läsa
Känner mig helt matt – sovit dåligt i natt. Hostat och känner mig som att jag håller på att bli sjuk. Ont i magen har jag oxå *synd om mig idag* Trött men ändå inte sovtrött – bara liksom svag… Fortsätt läsa