Look a like?!
Jag kanske inte uppfattas som en kvinna med dåligt självförtroende, men precis som många andra så har jag perioder där jag känner mig både ful, tjock och oattraktiv. Jag jobbar på det 😉 I dessa stunder är det… Fortsätt läsa
Jag kanske inte uppfattas som en kvinna med dåligt självförtroende, men precis som många andra så har jag perioder där jag känner mig både ful, tjock och oattraktiv. Jag jobbar på det 😉 I dessa stunder är det… Fortsätt läsa
Ja vad ska man säga…?! Jag har fortsatt att spy ur mig hemska svordomar både igår och idag. Men tammefan att skiten börjar ordna upp sig minsann. Skam den som ger sig! Är så trött, så trött och ska sova… Fortsätt läsa
Å jag blir så less på så mkt ibland. Och då blir jag såklart less på allt; samtidigt! *katjing* Tänker inte dra hela faderullan, men att vara sjukskriven är ett heltidsjobb där man ska sköta allt själv, fastän man… Fortsätt läsa
Jippi! Äntligen fredag tänker många av er. Själv har jag väl mest fredag hela veckan i min lilla sjukskrivningsbubbla och denna fredag var mer som en läskig måndag med både möte hos familjerådgivn och läkarbesök. Jag som varit känslomässigt… Fortsätt läsa
Idag är jag glad och tacksam för fina vänner som får mig att känna mig värdefull. En vän träffade jag i måndags nere i centrum. Hon undrade hur vi skulle få mig pigg igen då jag är så sliten. Hon… Fortsätt läsa
Igår var jag så jädrans glad o stolt som först lunchade m en god vän. Sushi! Mums! Dra på trissor så hade jag både energi och motivation till att strosa runt i butiker och shoppa! Det va längesen!! … Fortsätt läsa
På grund av många olika anledningar så sov jag i huset tillsammans m familjen, dvs sötnöten och J. Jag somnade väl som vanligt vid två på natten då jag har svårt att sova just nu. Vaknar vid halv sex och… Fortsätt läsa
Det är inte förrän man börjat ta sig upp efter ett fall som man inser hur långt ner i djupaste hålan man egentligen befunnit sig. 2013 är ett år av ångest, ovisshet och tårar. Min familj har fått känna på… Fortsätt läsa
Men ja… Tänkte att jag ska testa detta med att blogga nu när jag mår som sämst. Eller ja. Bättre än för två månader sen… Klockan är 02:07 och jag har fortfarande inte somnat. Inte ikväll heller … Vaddå?! Vända… Fortsätt läsa
Den här veckan har jag lagt massa energi på mig själv utöver jobb och sömn. Yogat tre dagar, mediterat, varit på healingmassage och avslutar veckan med kurs i Stockholm. Jag mår bra 🙂