Vila
Den här helgen har jag vilat, sovit och inte gjort nga som helst måsten. Jag har haft ett virus i två veckor m både igentäppta bihålor och trånga luftrör. Trots detta har jag jobbat fastän jag borde ha vilat. Men… Fortsätt läsa
Den här helgen har jag vilat, sovit och inte gjort nga som helst måsten. Jag har haft ett virus i två veckor m både igentäppta bihålor och trånga luftrör. Trots detta har jag jobbat fastän jag borde ha vilat. Men… Fortsätt läsa
Ibland kan livet kännas tungt och värdelöst; fastän man inte har ngn orsak till det. Man kanske anser att man inte åstakomit det man ville i livet eller man känner att man står stilla, man vet inte vad man vill… Fortsätt läsa
Fyra veckor av sol, bad, nöje och massa nya tankar och insikter. Så kan jag sammanfatta min sk semester. Häromkvällen försökte jag släppa det som jag för tillfället kallar elände och satt i en grässlätt i en härlig långkjol, ett… Fortsätt läsa
Igår kväll körde vi film på altanen. Riktigt nice!! This is 40. Mkt skoj film!! Klockren och mkt man kunde associera sig med.
Ikväll har jag haft besök av en mycket god vän. Vi har druckit rödvin och ätit Italiensk plockmat *mums* Vi har pratat om allt möjligt; livet, döden, hur vill fixa våra trädgårdar, film, böcker, träning och annat smått och… Fortsätt läsa
Vi kan alla skapa det liv vi vill leva. Positiva tankar och ord skapar mer glädje i livet. Bitterhet och ältande skapar bara mer av det sämre. För att skapa våra liv kan vi använda oss av affirmation eller genom… Fortsätt läsa
Idag är en sån dag där jag lyssnar inåt och på min kropp. Jag har varit själv hela dagen. Ätit mat framför en film. Läst en bok i flera timmar. Tagit en varm dusch. Lagt mig tidigt. Men ännu inte… Fortsätt läsa
Söndag till tisdag åkte vi på mini-semester med nga vänner och deras barn. Jag har haft så roligt! Lätta människor att resa med och helt i min smak. Vi har ätit och druckit gott. Vi har åkt spårvagn, karuseller på… Fortsätt läsa
I natt sover jag utomhus! It’s me and the cat…
Ta inget för givet och vänta aldrig för länge med att visa din kärlek ….