Midsommar 2013
Haft en lugn midsommar. Ätit middag i en lada med ösregn utanför och stearinljus på bordet. Ungarna har haft femkamp och dansat kring granen och proppat magarna fulla med massa gott. Inte det minsta trötta blev de heller.… Fortsätt läsa
