It´s been a while …
Jag tänker för mkt och har gått in helt i min egen lilla värld den senaste tiden och har därför inte varit så aktiv här – inte för att jag vet om ngn följer mig, men ifall ngn undrade …… Fortsätt läsa
Jag tänker för mkt och har gått in helt i min egen lilla värld den senaste tiden och har därför inte varit så aktiv här – inte för att jag vet om ngn följer mig, men ifall ngn undrade …… Fortsätt läsa
Andra veckan som jag jobbar en måndag av någon anledning – jag grejjar om i min kalender lite tydligen. Men det blir knasigt i huvet; jag har tisdag istället eftersom jag vanligtvis jobbar tisdagar-torsdagar … Men, men, bara att hålla… Fortsätt läsa
Idag är jag lycklig. Jag älskar dessa dagar. Jag har fått jobba med min hobby idag; yoga! Det var så otroligt givande. Jag älskar verkligen mitt arbete! Här hemma har det premiär grillats -mums!! Det blev så gott så… Fortsätt läsa
Jag har en dröm. Och det är att vara med i Let’s Dance. Dans är min största passion. Jag har dansat allt från balett, jazz och showdance genom åren. Men pardans har liksom aldrig blivit av. Ja, förutom bugg… Fortsätt läsa
Idag fick jag en ny tarotkortlek – alltid lika skoj att lära känna! Jag ska bo i min systers lägenhet två nätter medan hon bor två hus bort i sin pojkväns lägenhet och är hundvakt. Men vi åt… Fortsätt läsa
Jag älskar böcker. Det går nog inte att missa om man kommer hem till mig. Däremot kan jag emellan åt lägga mina böcker åt sidan och inte alls vara sugen på läsning. Men oftast håller jag på med minst… Fortsätt läsa
I går hade jag en mycket trevlig kväll. Jag kände mig glad, kär och lycklig av livet när jag traskade hemöver efter att ha varit till en god vän och pratat om allt och inget, lyssnat på vinyl radion… Fortsätt läsa