4,5 år sedan…
Häromdagen hittade jag en DVD med Mayas första dagar i livet. Jag minns inte första gången jag höll i henne, inte andra heller. Dels var jag hög på morfin och sen levde jag inte i mig själv på ngt sätt.… Fortsätt läsa
Häromdagen hittade jag en DVD med Mayas första dagar i livet. Jag minns inte första gången jag höll i henne, inte andra heller. Dels var jag hög på morfin och sen levde jag inte i mig själv på ngt sätt.… Fortsätt läsa
Nu har jag gått alldeles för länge med en ful råttfärgad utväxt – så när det stod massa hårfärger vid kassan på lilla coop när jag var o handlade lunch o middag så passade jag på….Så här såg jag ut innan… Fortsätt läsa
Jag har ju berättat om hur jag lyckas få bilar att gå sönder genom att tänka att jag vill ha nya. Men det sjukaste hände igår: EXAKT samma sak som hände sist för ngn vecka sedan hände IGEN med vår… Fortsätt läsa
Sitter här o svullar Mayas chokladbollar samtidigt som jag bläddrar bland viktväktarrecept och tänker att i morgon börjar mitt nya sunda liv… “lika bra att äta upp allt godis ikväll så det inte finns ngt kvar tills i morgon” ….… Fortsätt läsa
Tankar och känslor har snurrat som en karusell idag så jag tackade inte nej till ett glas vin (som blev två glas) när jag fick middag hos min käre far och Ewa. Kändes alldels för gött må jag säga –… Fortsätt läsa
Nu har jag snart läst ut den här boken: Så skönt att känna att man inte är ensam om att stöta på skeptism och hånord när man egentligen bara vill hjälpa människor. Och bra att någon skriver om ämnet döden och… Fortsätt läsa
Allt har gått med en rasande fart idag oxå – har bara hunnit med hälften av det jag hade tänkt tror jag. Men resten får jag fixa på måndag. Mamma o Patrick kom förbi så jag åkte med de o handlade… Fortsätt läsa
En man sitter hemma och kollar sport på tv när hans frufrågar:– Kan du fixa lampan i hallen?Han tittar snett på henne och säger:– Ser jag ut som en elektriker ?Men kan du fixa kylskåpsdörren då??– Laga kylen !! – Ser… Fortsätt läsa
Veckorna bara springer fram känns det som. Har mest bara varit supertrött i över en vecka. Idag har jag sovit ut – var så trött i morse när J och Maya skulle till dagis och jobb att jag sa till… Fortsätt läsa
Idag följde jag med Maya till tandläkaren – hon hade superfina tänder sa tandsköterskan! Känns ju grymt bra måste jag säga! Sen har vi varit till apoteket och köpt vitaminer till Maya och de tyckte hon smakade gott – det känns… Fortsätt läsa