Konsten att spå i kort
När jag var liten brukade jag följa med min kära faster på auktion och ropa in små saker som jag tyckte om. Jag älskade att gå på auktion och jag samlade på gamla plåtburkar (kakburkar, te-burkar osv). I en av… Fortsätt läsa
När jag var liten brukade jag följa med min kära faster på auktion och ropa in små saker som jag tyckte om. Jag älskade att gå på auktion och jag samlade på gamla plåtburkar (kakburkar, te-burkar osv). I en av… Fortsätt läsa
… Sommar, sol och ledighet… … vin …. … knasiga husbåtsfester …. … party på dansgolvet …
Om jag inte vaccinerar mig kommer jag att: – vara nojjig att jag ska få svininfluensan och råka bli supersjuk och dö – eftersom flertalet som inte klarar sig är människor mitt i livet, dvs där jag befinner mig nu.–… Fortsätt läsa
Ja! Idag började vi jakten på en ny bil!! Maya hittade en och sa “den här kan vi väl köpa!?”Johan utbrast såklart JA! Men nu var det ju en mer familjär bil vi skulle titta på – inte glidar åk!… Fortsätt läsa
Vaknar och tror att det är mitt i natten – nä då va klockan halv åtta… Men vad gör det att man är trött när man blir väckt av en ängel? Jag är så otrolgit stolt över min dotter. Hon… Fortsätt läsa
Är jäkligt trött idag – och förvirrad! Alltså den där förbannade Svininfluensan!? Ska man vaccinera sig eller inte!? Vill inte spruta in saker i kroppen – men jag vill ju inte få influensan och riskera att dö heller, och jag skulle… Fortsätt läsa
Mannen stod naken framför spegeln och spände sig.Han sa till sin fru “det här är hundra kilo dynamit…”Frugan svarade; “blir det inte farligt med en så kort stubin?”
Igår var jag lite stressad – trött efter att ha jobbat för första gången på över tre veckor. Försökte mig på powernap två gånger men blev bara stressad att jag ändå inte skulle hinna vila – det var min tur att… Fortsätt läsa
Igår fick jag healing – helt fantastiskt, och grupphealing dessutom. Visst att jag tycker om att ge healing till andra; det är helt magiskt. MEN jag hade ju helt glömt bort hur underbart det är att få healing – alltså… Fortsätt läsa
Nä, nu är det fan dags att ut o resa känner jag. Senast jag var utomlands var sommarn 2003 – när jag bodde i Stockholm reste jag utomlands 2-3 ggr per år. Kände bara att jag vill bort från alla… Fortsätt läsa