Vila utan dåligt samvete
Ja, då var det min tur att åka på en förkylning – har klarat mig länge iaf. J och Maya har varit förkylda 2-3 ggr på ett år och jag har klarat mig varje gång!!! Men idag var det min… Fortsätt läsa
Ja, då var det min tur att åka på en förkylning – har klarat mig länge iaf. J och Maya har varit förkylda 2-3 ggr på ett år och jag har klarat mig varje gång!!! Men idag var det min… Fortsätt läsa
Maya ligger och funderar i sängen och säger efter ett tag: “Mamma, ville du ha en unge me ruffsigt hår!?!?”
Sånt här blir jag glad av!! Titta vilket fint rosa kit jag fått med både blommor och godis!! Tro inte att jag fått det av en man kallad min sambo eller nåt, nej nej, detta fick jag av fina Mathilda… Fortsätt läsa
Frågan är om det är någon idé att ens försöka sova – inte nog med att det är fullmåne ute så har jag druckit två koppar kaffe för en timme sen; hur tänkte jag då!?!?? Kram och God natt –… Fortsätt läsa
Detta lagade jag till middag och det var både enkelt och gott! Receptet hittade jag på www.recept.nu Kantarellpasta med västerbottensost Höstigt och gott, kanske speciellt om du plockat svampen själv. Antal portioner: 4 Färdigt på: 20 min Ingredienser 280 g… Fortsätt läsa
Har haft en underbar slö helg med familjen. Men vad jag inte fattar är varför man ALLTID är så jäkla slö på söndagar – som att det går automatiskt liksom. Jag kan ha varit ledig flera dagar i sträck och… Fortsätt läsa
Pluggat, handlat, ätit mellis på McDonalds, hämtat J från jobbet, damsugit, gjort pärlplattor och nu kommer det sista i köket på plats – Det blir sååå fint!!!! Kanske är tillräckligt fixat så jag slänger in ett kort i morgon för… Fortsätt läsa
Tyvärr går det inte att bädda in detta klipp, men kolla på det! http://www.youtube.com/watch?v=tvBHzaZZO5o Sånt här får en att keep on dreaming – it´s never too late my friends!! Ni kanske inte drömmer om att stå på scenen och sjunga,… Fortsätt läsa
Så underbart! Hon går och köper ett kylskåp istället för en Chanel-vardags-väska för “sina egna pengar” – Hon är ju för go den där Maria Montazami!
Halva vårt nya kök är på plats – Det blir så fint!! Jag är alldeles lycklig!! Men det kommer inga bilder förrän ALLT är på plats – och det blir i mitten av veckan. Jag, Maya och Johan har haft… Fortsätt läsa